محدثه محدثه ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

سرگرمی کودکانه

شعر(خواب مامان)

1391/4/19 9:35
نویسنده : هستی
319 بازدید
اشتراک گذاری

مامانم می گفت:

                 خواب می دیدم بچه شدم

                                 مثل گل باغچه شدم

                                          پیرهن چین چین پوشیدم

                                                  دنبال توپم می دویدم

                                                          اماوقتی بیدارشدم

                           دیدم که بچه نیستم

                                یک گل توباغچه نیستم

                                              خودم یه بچه دارم

                                                     گل توباغچه دارم

                                                             بچه من گل منه

                                                                  قمری وبلبل منه

                                                                                                              (کفشدوزک)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)